۳ پاسخ

کارایی اصلا برام نداش پول هدر دادم

والا ادمو از کت و کول میندازه

من از اینفنتینو استفاده میکنم خیلی عالیه
داخل عکسم هست جعبه
همین الانم ایران و می‌ذارم داخلش از بدو تولد

سوال های مرتبط