۸ پاسخ

لثه سفت میکنن امادگی برای دندون

طبیعیه عزیزم
وقتی کم کم آماده غذا خوردن میشن بزاق دهانشون زیاد میشه که بتونن غذا رو حضم کنن و چون هنوز توانایی قورت دادن رو زیاد نداره همش میریزه بیرون از دهنشون 🫠

میای گروه

روند تکامل رشد تو چهارماهگی آب دهن زیاد می ریزه تا شش و هفت ک دندون دربیاد هرچی آب دهن بیاد بهتره سردلشون نمیمونه

پسر منم همینجوری میگن مال سفت شدن لثشونه

پسر منم اینطوره. از دکتر پرسیدم گفت بعضی از بچه ها بزاق دهانشون زیاده. به همین خاطره که آب دهنشون زیاد میره

بخاطر دندونه
استارت دندون دراوردنشون خورده

دخترم منم همینه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی