۱۳ پاسخ

بزار ۷ تا ۱۰ روز از موعد بگذره بعد بزن

بزار ی هفته از موعدت بگذره بعد

یدونه آزمایش بده چند روز دیگه خیالت راحت بشه

خط تبخیره
اگ همون لحظه بیفته مثبته
ده دیقه بعد الکیه

بله یه هاله ریزی داره

اگه زیر دو سه دقیقه افتاد بنظر مثبت باشه

بذار ۱ هفته بگذره بیخیال باش بعد بژن

نه منفی هست

مال من ۸ روز مونده تست همین جوری شده حالا نمیدونم چه کار کنم 🫠

تو عکس انگار یه خط خیلی نازک هس خودت میببنی؟ عکس زیاد کیفیت نداره

چرا زود زدی صبرکن تا موعودپریودی

اره یکم

بله ☺️

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری