حالا زیاد زنگ نزن پیام بده گریه نداره چیزی نگفته که تو این اوضاع حال همه بده کوتاه بیاید
خب خیلی زنگ زدی خدایی 😃
درسته هم اون تند رفته هم تو خیلی زنگ زدی ولی چیز خاصی نیست برا همچین چیز کوچیکی اعصاب خودتو خورد نکن
خب زیاد زنگ زدی دیگ پیام میدادی فقط تونگران نیسی اونم اعصابش خورده هی زنگ میزنی میره رواعصاب ادم
زیاد زنگ زدی،بچه که نیست
بنظرم تو این شرایط شما کار بدی نکردی خب نگرانی مسله طبیعی هست
دقیقا عین شوهر منه
من از نگرانی زنگ میزنم با ها چیه جواب میده
ولی وقتی مادرش جواب میده اخ ک چ قربون صدقه ایی میره و تشکر که زنگ زده
همون موقع میگفتی نگرانشی و دیگه زنگ نزن تا خودش خبر بده
بعدش بگو حتما نگرانت بودم زنگ میزدم میتونسی بگی عزیزم میدونم نگرانی ولی اروم باش
ن اینکه جواب نگرانی مواینجوری بدی
اون ذهنش درگیره بدل نگیر
هر دوتون تویه شرایط مساعدی نیستین
از همدیگه انتظار خواستی نداشته باشید
برد با اونه که بتونه مدیریت درست انجام بده
نه دامن بزنه به مشکلات
سخت نگیر دگ زنگ نزن یه مدت بزار معذرت خواهی کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.