خانوما وزن کوچولوهاتون تو ۳۷ هفته چقدر بود ؟

تصویر
۷ پاسخ

۳۴۰۰ ولی وقتی به دنیا اومد ۳ کیلو بود 😂😂

دختر من تو ۳۸ هفته تقریبا ۳۵۰۰ بود

۳۷ هفته و ۴ روز ۲ کیلو و ۹۱۰ بود
کوچولو بود بچم😍🥰

۳۷ هفته و ۳ روز ۲۹۱۰ کیسه ابم پاره شد و ب دنیا اومد

۳۱۴۰ بود

من هفته ۳۵ رفتم سونو کفت ۲۷۰۰ ،در صورتی ک بجم همون ۲۷۰۰ بدنیا اومد خودم هنوز نفهمیدم چی شد😐

۳۶ هفته ۳ کیلو بدنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد