بسی مهربون/ مامان دوست/ اندکی خنک😂/ خرابکار
دوتا کشتیگیر گیر گذاشتی تو خونه 😐
من ۲ تا خواهر زاده پسر دارم و ی برادر زاده پسر خیلی عشقن واقعا با محبتن و اصلا هم شر و شیطون نیستن نی نی خودمم پسر و خیلی خوشحالم اتفاقا دنیای پسرا هم خیلی قشنگه به نظرم
خیلی حساسن.حرف گوش کن نیستن.وحشین🤣🤣🤣🤣🤣
من که هنوز بغل نگرفتمش ازخدا میخام فقط سالم بغلش کنم
البته تا کوچیکن خوبه بزرگ بشن سخته خیلی
سخته بخدا من که روانی شدم از دستشون🥺
بسیار عالی .انشالله تجربه خواهی کرد سه برابر زحمت بزرگ کردن فرزند دختر😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.