۸ پاسخ

بسی مهربون/ مامان دوست/ اندکی خنک😂/ خرابکار

دوتا کشتی‌گیر گیر گذاشتی تو خونه 😐

من ۲ تا خواهر زاده پسر دارم و ی برادر زاده پسر خیلی عشقن واقعا با محبتن و اصلا هم شر و شیطون نیستن نی نی خودمم پسر و خیلی خوشحالم اتفاقا دنیای پسرا هم خیلی قشنگه به نظرم

خیلی حساسن.حرف گوش کن نیستن.وحشین🤣🤣🤣🤣🤣

من که هنوز بغل نگرفتمش ازخدا میخام فقط سالم بغلش کنم

البته تا کوچیکن خوبه بزرگ بشن سخته خیلی

سخته بخدا من که روانی شدم از دستشون🥺

بسیار عالی .انشالله تجربه خواهی کرد سه برابر زحمت بزرگ کردن فرزند دختر😃

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سُهىٰ و فندقي مامان سُهىٰ و فندقي هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته سیزدهم بارداری