میشه عکس انتی رو بزاری
مبارکه عزیزم
بسلامتی مبارکه ان تی کلا حدسه مگر اینکه طرف خیلی کاربلد باشه
مبارکااا سالم و صالح باشه
عزیزم خدا حفظتون کنه
چه علائم هایی داشتی؟
عه جدی😂😂😂
مبارکه بسلامتی 💙
برا منم همین بود گفتن دختر پسر بود
وااای چه جالب😅پس رو ان تی اصلا نمیشه حساب کرد
مبارکه گلم ایشالا به سلامتی و به موقعش بغل بگیری نینیتو😍
۱۶ هفتگی سونو جنسیت رفتی ؟ همونجایی رفتی که انتی رو انجام داده بودی ؟
ب متم انتی گفت دختره ولی انومالی پسرشد😁داداشش بسیارخوشحال شد
الهی سالم و صالح باشن
مبارکه عزیزم میشه عکس ان تی تو بفرستی عدد مام و فری بتات چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.