مامانا دنیای ماهم آبی شد 💙🩵
بااحتمال ۷۰ درصدی انتی دختر😂

۱۲ پاسخ

میشه عکس انتی رو بزاری

مبارکه عزیزم

بسلامتی مبارکه ان تی کلا حدسه مگر اینکه طرف خیلی کاربلد باشه

مبارکااا سالم و صالح باشه

عزیزم خدا حفظتون کنه
چه علائم هایی داشتی؟

عه جدی😂😂😂

مبارکه بسلامتی 💙

برا منم همین بود گفتن دختر پسر بود

وااای چه جالب😅پس رو ان تی اصلا نمیشه حساب کرد
مبارکه گلم ایشالا به سلامتی و به موقعش بغل بگیری نینیتو😍

۱۶ هفتگی سونو جنسیت رفتی ؟ همونجایی رفتی که انتی رو انجام داده بودی ؟

ب متم انتی گفت دختره ولی انومالی پسرشد😁داداشش بسیارخوشحال شد
الهی سالم و صالح باشن

مبارکه عزیزم میشه عکس ان تی تو بفرستی عدد مام و فری بتات چند بود

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق👶🏻🩵🧿 مامان فندق👶🏻🩵🧿 ۲ ماهگی