من پسر بزرگمو دوسالگی از پوشک گرفتم استفاده میشد چون اوایل بچه ها حتی از پی پی خودشونم میترسن
این لگنه مثلا برا آب ریختن تو حموم سر بچه
برا صایونه گلم
اصلا بدرد نمیخوره من پسر بزرگم داشت اصلا استفاده نشد
من واسه پسرم گرفته بودم اصلا استقبال نکرد ، چندبار به عنوان بازی استفاده کرد ، ولی ترک پوشک رو همون با دستشویی یادگرفت
واسه پسرم که اصلا کاربرد نداشت تهشم نفهمیدم چجوری جیش کنه توش
اون کوچیکه شبیه جا صابونی هست
اونی که دستته مثلا کاسه هست برای نوزادی که میبردی حمام با سایز کوچیک اب بریزی روسر نوزاد
منم برای پسرم خریدم ولی هنوز استفاده نکردیم ازش حس میکنم زوده
خیلی خوبه شیرین من واسه دختر بزرگم استفاده کردم
من برا پسرم گرفتم میترسید ازش یکبارم استفاده نکرد
جای صابونه فککنم
اره خوبه بچه ک نمیتونه تو دسشویی بشینه یهو شاید بیفته این براش خوبه،اون درپوش سفیدی ک داخلشه رو هی باید خالی کنی بشوری،اینم ک دستته جا صابونیه
وای اره برای منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.