۵ پاسخ

اینجا که عکس گذاشتی که خیلی دلبازه
حداقل سرسبزی داره

عجب جاییه
ما چیکار کنیم که دلمون میگیره تو خونه

دو روز بیا کرمون میفهمی دلگیر چیه دیگه ناشکری نمیکنی😅

اینجایی ک گذاشتی دلگیره😐

چقدر دلباز 🙄🙄🌱🤗

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی