مارک baby wips خیلی عالیه اصلا حساسیت نمیده
ماستلا
من چند تا مارک گرفتم، گفتم امتحان میکنم هر کدوم خوب بود از اون بعداً میگیرم .
مولفیکس،وی کر
من مالوچسکا میخرم، ۹۸درصد بر پایه آبه، خیلی خوبه راضی ام. تا الان مشکل و حساسیتی نداشته
اکتیو و پینو
پینو استفاده میکنم
من پمپرز خریدم
من خارجیشو خریدم
پینو استفاده میکنم
من دیگه استفاده نکردم مگه برم بیرون
من مولفیکس وپینو کار زدم راضی بودم
من پینو راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.