بچه دوستم با وزن 2900 موقع تولد تا دو ماه و نیم سه ماهش که شد صفر پوشید .الکی میگن صفر نخرید بدرد نمیخوره
دوستا من بچه هاشون ریز نبودن خیلیم تپل نبودن تا ۳ ماه پوشوندن
سوال منم هس منکه صفر اصلا نگرفتم رفتم سونو وزن2500وزن الانش مامانم گف صفر نگیر
عزیزم فقط بسته به جسته بدن نی نی داره که تپلی باشه یا ضعیف😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.