کیا سزارين میخواد بشن دست ها بالا🖐

۲۲ پاسخ

من طبیعی دوس دارم باشم چون میگن رحم بعدش خیلی تنگ میشه🤭

بچه اپل سزارین دومی سزارین

من اگه بشه اختیاری کنم خدا کنه پول جور بشه🥹

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️منن

من دو دلم هر دو عوارض داره

من من

منننننن

من نه طبیعی ن سزارین کاش میشد بالا بیارم😂😂😂

بنده برای سومین بار✋

من اصفهان هستم هر دکتری رفتم گفتن سزارین نمیکنیم

من خیلیم میترسم

من کلا ا اول انتخابم سزارین بود

من من

من‌من🫠🫠

منم دوست دارم طبیعی زایمان کنم ان شاالله بتونم🥲

من طبیعی دوست داشتم اما خدا صلاح دید سزارین بشم

🤚🏻🤚🏻من

من طبیعی میخوام🙃

🖐️🖐️🖐️

من دوست دارم طبیعی زایمان کنم 🙊🙈

من🤗🤗🤗

مو مو 🖐🖐

سوال های مرتبط

مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری