من طبیعی دوس دارم باشم چون میگن رحم بعدش خیلی تنگ میشه🤭
بچه اپل سزارین دومی سزارین
من اگه بشه اختیاری کنم خدا کنه پول جور بشه🥹
🙋🏻♀️🙋🏻♀️منن
من دو دلم هر دو عوارض داره
من من
منننننن
من نه طبیعی ن سزارین کاش میشد بالا بیارم😂😂😂
بنده برای سومین بار✋
من اصفهان هستم هر دکتری رفتم گفتن سزارین نمیکنیم
من خیلیم میترسم
من کلا ا اول انتخابم سزارین بود
من من
منمن🫠🫠
منم دوست دارم طبیعی زایمان کنم ان شاالله بتونم🥲
من طبیعی دوست داشتم اما خدا صلاح دید سزارین بشم
🤚🏻🤚🏻من
من طبیعی میخوام🙃
🖐️🖐️🖐️
من دوست دارم طبیعی زایمان کنم 🙊🙈
من🤗🤗🤗
مو مو 🖐🖐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.