عزیزم این مدل ساکتون جاداره؟؟؟ببخشید سوال میکنم میخواستم ازاین مدل بخرم بعضیا گفتن زیاد جانداره وفلان
مبارکه مبارکههه
خانما بیمارستان مای بی بی سایز صفر ببریم یا یک؟؟
نازی🥰🤤🫠
منم نبستم
برای داخل اتاق زایمان یدونه پوشک شلوار بلوز دکمه ای با زیرپوش و پتو دورپیچ و کلاه جدا بذار نایلون کوچیک
پوشک سایز صفرهم بردار...
فک کردم فقط منم که هنو نبستم
مبارک.شیشه بدون شیرخشک؟
وووش😍بسلامتییی
لباس کم برنداشتی؟
بسلامتی ایشالله عزیزم ❤️
مبارکه گلم
بسلامتی ♥️
اخی ب سلامتی😍
عزیزمممم بسلامتی😍
تاپیکام ببین گلم😌❤️
بسلامتی ایشالا
شونه نمیخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.