چرا بجه من یه پیمونه بیشتر شیر نمیخوره😪😪

۳ پاسخ

منم ۳۰تامیدام یک ساعت به یکساعت بده ببین میخوره بعدکه دوماهش شد۶۰تا نصفی میدادم بعضی وقت هاسیربود6۰تامیدادم دوساعت میدادم الان ۹۰میدم سه ساعت میدم اگه خواب بود بیشترسه ساعت شد ۹۰تانصفی میدم باید روتینش عادت بدی

منم یه پیمونه میدادم تو تین سن

توی این سن یک‌ پیمونه؟ 😳
شیر مادر هم میخوره؟

سوال های مرتبط