منم ۳۰تامیدام یک ساعت به یکساعت بده ببین میخوره بعدکه دوماهش شد۶۰تا نصفی میدادم بعضی وقت هاسیربود6۰تامیدادم دوساعت میدادم الان ۹۰میدم سه ساعت میدم اگه خواب بود بیشترسه ساعت شد ۹۰تانصفی میدم باید روتینش عادت بدی
منم یه پیمونه میدادم تو تین سن
توی این سن یک پیمونه؟ 😳
شیر مادر هم میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.