علت فشار پایین چیه؟

۴ پاسخ

بعضیا کلا فشارپایینن یعنی همیشه بالاترین فشارشون۹هست مثل خواهرم😊

منم امروز فشارم روی ۸ هست
درحالی که همیشه فشارم رو ۱۰_۱۱ بوده

من همیشه خدا فشارم پایینه هیچ وقت از۹بالاتر نمیره الان که روزه میشم بعد افطار همیشه ۷رو۶هست

بیشتر مواقع ضعف بدنی کمبود خواب

سوال های مرتبط