۷ پاسخ

من که ۱ میدم ن ۲گیرم میاد ن ۳

نه اشکالی نداره شیر خشک های شماره پایین مقوی ترم هستن چون تغذیه بچه زیر شش ماه فقط شیره و از شش ماهگی بیشتر تغذیه به غذا بستگی داره برای همون هرچی شماره شیرخشک ها بالا تر میره ضعیف تر میشن و بیشتر حکم تامین کننده اب بدن بچه رو دارن

منم ۲میدم ۳گیرم نیومد اصلا

من ۲ میدم😐😐چون ۳ ظعیفه بچمم فقط شیر میخوره غذا نه

من ک میخوام همین کار رو بکنم. چ فرقی داره آخه

من هنو 2 میدم 2 چرب ترع

شیرخشک ۳خیلی کمه بعضیا راضی نبودن ازش میگفتن بچه رو سیر نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی