من که ۱ میدم ن ۲گیرم میاد ن ۳
نه اشکالی نداره شیر خشک های شماره پایین مقوی ترم هستن چون تغذیه بچه زیر شش ماه فقط شیره و از شش ماهگی بیشتر تغذیه به غذا بستگی داره برای همون هرچی شماره شیرخشک ها بالا تر میره ضعیف تر میشن و بیشتر حکم تامین کننده اب بدن بچه رو دارن
منم ۲میدم ۳گیرم نیومد اصلا
من ۲ میدم😐😐چون ۳ ظعیفه بچمم فقط شیر میخوره غذا نه
من ک میخوام همین کار رو بکنم. چ فرقی داره آخه
من هنو 2 میدم 2 چرب ترع
شیرخشک ۳خیلی کمه بعضیا راضی نبودن ازش میگفتن بچه رو سیر نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.