۱۰ پاسخ

والا نمیدونم دور بر ۳ خورده ی شاید بشه چون دهک من ۹۰ هست بهم گفت ۴۰ هفته مر بشه امکان داره ۴ باشه

ینی خیلی خوبه وزنش برا من۲۲😩✋🏻😭

یعنی وزنش عالیه عزیزم

برا من کوچولوعه صدکش ۳۰

ینی تپلیه

و صدک خوبی هم داره فرزندتون😍

یعنی از ۶۰درصد‌ بچه های هم سنش وزنش بالاتره.کلا صدک برا مقایسه وزن با بقیه هست

فک کنم یعنی ۶۲ درصد جنین ها وزنشون انقدره
یعنی خوبه

خوبه عالیه تپلی هست

چقدر بود وزن اش؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی