من انشالا اگه بگیرم یک ست بیمارستانی میگیرم ی ست صفر با دوتا ست یک از دو هم یک دست بقیه رو بزرگ میگیرم
من دوتا سرهمی صفر گرفتم برای اولش که هوا گرمه
سه تا دو تیکه و سه تیکه ی یک گرفتم برای پاییز
بقیه اش هم خدا بزرگه
منکه سایز صفر دو پک 5تیکه گرفتم سایز 1 پک 35تیکه گرفتم و سایز یک دو تیکه باز خیلی گرفتم بچمم تا 2ماهگی از همشون استفاده میکرد همه هم سایزش بودن بااینکه وزنشم نرمال بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.