خانوما عمل سز خیلی درد داره

۱۳ پاسخ

انقد خوب بود دلم میخواد برگردم به روزی که سزارین شدم 🥹

برای من خوب بود

برا من درد داشت
البته من چون بعدش عفونتمم شدید شد خیلی اذیت شدم

اولی برای من وحشتناک بود دومی پمپ درد گرفتم عالی یه زره درد حس نکردم جز سوزش کم بخاطر بخیه فقط

ببینین من خیلی استرس داشتم ولی الان دارم بهتون میگم ارزش استرس کشیدن زیاد رو نداره، سوالی هم داشتین بپرسین جواب میدم بتون

برا منکه طبیعی خیلی راحتتر از سزارین بود...حتما طبیعی رو انتخاب میکردم،پشیمانم از اینکه سزارین شدم

من لاغر بودم سبک بود دیگه شکم باز میشه ی دردی هست تا دوسه روز اول ولی قابل تحمله شیاف بزار حتما عالیه من ک اتاق عملو دوست داشتم باحال بود😂😂😂

نهه اصلا هیچی نفهمیدم من فقط سردزد شدم خیلی افتضاح بود

نه فقط وقتی میگن باید راه بری یکم سخته
با ماساژ رحمی
من برگردم عقب بازم سزارین انتخاب میکنمممممممم

اولی خوبه دومی وحشتناکه

بدن هر کی فرق می‌کنه
من الان پنج روزه سزارین شدم درد هنوزم دارم

برا من خوب بود

توان هرکس متفاوته

سوال های مرتبط