دردی که با استراحت خوب نشه درد زایمانه
بهتره بری بیمارستان
منم مثل شما بودم رفتم زایشگاه یه سانت باز بودم گفت زوده الان ، دردات شدید شد بعد بیا گفت حتی تا۳سانتم باز باشی مشکلی نداره سریع بیا بیمارستان
توی ده دقیقه چندتا درد داری؟؟
اگ با استراحت بهتر شدی چیزی نیس.درغیر این صورت برودکتر
برو عزیزم ریسک نکن
انقباض داری.درد زایمان فاصلش نزدیک بهم ومنظم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.