۱۰ پاسخ

الان من فروفورت رو دکترش گفته ۲ سی سی بدم دیگه چون ۱۰کیلو رو داره رد میکنه

یکو نیم میدم من

چون کشور های اروپایی خاکشون غمی دوز اهنشون ۷ هستش ولی بچه های ایرانی خاک کشور غنی نیست دوز مصرفی بعد از شش ماه۱۴ میلی گرم آهن تو هر یک سی سی نیاز روزانشونهسیدرال میزان آهنش کمه باید دو میل داد ربطی به وزن کمخونی هیچی ندارع این استاندارد ک سازمان بهداشت گفته

والا چند روز.پیش دکتر بودم گفت دوتا اهنش کم

دو سی سی باید بدید ملح آهنش کم
دکتر پسرم گفت بعد از ۱۰کیلو کلا باید دو سی سی بدید

پشت جعبه رو ببین اگه ۷میل نوشته ۲سیسی
اگه ۱۴یا ۱۵ نوشته ۱سیسی

دکتر گفت۲۵ قطره

دو سیسی میدم گاها بک و نیم ولی یک هیچ وقت ندادم چون دکتر گفت برا وزن دخترم مقدار اهنش کمه

بنظرم یک کافیه ک اینجور نوشته مگر اینک کم خونی داشته باشن نوزادا ک واجب باشه

دو سی سی میدم

سوال های مرتبط