۸ پاسخ

۲ سیسی باید بدین عزیزم چون اهنش ۷ میلی گرمه
ولی نیاز بچه ۱۵ میلی گرم روزانه‌ست

لیپوزوفر آبی بده باز ی کم کمتره قیمتش

فروفورت.. فلیپ... لیپوزوفر همه حدود چهارصد تا پونصد هستن... و هیچکدوم دندونو سیاه نمیکنه. یکی اینارو بخربراش... من ک جدیدا بهداشت محلمون همینا و داره میاره.. معلوم نیس چطور شده ک خرج کردن و آهن خوب دارن میارن .. منم نخریدم دیگه چندوقته راحتم ازاونا میگیرن

لیپوزوفر ابی بده

دو سی سی بده
اووووه شده ۹۰۰؟
من ۴۰۰ میگرفتم سه چهارتایی با هم
الان دوتا پلمپ دارم هنوز
خداییش ۹۰۰ دیگه خیلیه برا دو هفته

ی مارک دیگه امتحان کن عزیزم
من دوماه سیدرال دادم دکتر عوض کرد فروفورت تجویز کرد
اهنش ۱۵ میلی گرمه روزی ۱ سیسی
قیمتش هم انگار اخرین بار چهارصدو خورده ای شد

خب سیدرال نده
سیدرال اهنش کمه برای زیر ۶ماهه
بعد ۶ماه باید دو سیسی بدی وگرنه اهن نی نی تعمین نمیشه.
از برندای دگ استفاده کن . سیدرال مارک خ‌بیه ولی برای زیر ۶ماه خوبه .

از مقدارش اطلاع ندارم اما مارک های مناسب تر هم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی