۲ پاسخ

منم یک روز بعد شما سزارین کردم هنوز لکه بینی دارم (پریودهم نشدم هنوز) امروز رفتم منشی دکترم گفت طبیعیه تا سه ماه هم ممکنه لکه بینی هی بیاد و بره اگه بیشتر سه ماه طول کشید بیا ک بری سونو بدی

بعد از زایمان ممکنه ۴۰ تا ۶۰ روز لکه بینی و گه گاهی خونریزی باشه

سوال های مرتبط