منم یک روز بعد شما سزارین کردم هنوز لکه بینی دارم (پریودهم نشدم هنوز) امروز رفتم منشی دکترم گفت طبیعیه تا سه ماه هم ممکنه لکه بینی هی بیاد و بره اگه بیشتر سه ماه طول کشید بیا ک بری سونو بدی
بعد از زایمان ممکنه ۴۰ تا ۶۰ روز لکه بینی و گه گاهی خونریزی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.