دادنش که عیبی نداره ،اما بنظرم خودتم بخر یه چندتا، خداینکرده از استرس جنگ اگه شیرت کم شد داشته باشی محض اطمینان
اگه جنگ تموم شد و استفاده نکرده بودی یا ببخش به کسی یا بده شیر خوارگاه بهزیستی
من بچه اولووازدوستم کدنلی گرفتم تاقیامت دعای خیرم پشتشه،خیلی کمکم کرد باکدملیش دوسال شیرگرفتم
نه چی میخاد بشه با کد ملی یه نوزاد،من خودم کد ملی یه بچه دیگم گرفتم
نه چه اشکالی داره
ثواب هم داره
بده گلم
منم میترسم بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.