۹ پاسخ

از امروز شروع شده سهمیه ماهش چطور تموم شده

مگه چقدر حالا تفاوت قیمت دارند
آزاد بگیر

به بهداشت که میرین بگین رایگان شیرخشک میدن عزیزم

آزاد خیلی هم فرق نداره خب آزاد بگیر
چه کاریه عزیزم کی میاد کد ملی بچش بده آخه

آزاد میتونی بگیری عزیزم
منم سهمیه با کد ملی دخترم تمام شده بود چند شب پیش
آزاد گرفتیم براش

چندتا شیر خشک گرفتی مگه براش
10 تا سهمیه دارند
امشب شوهرم رفته بود بگیره پرسید گفت 10 تا هر ماه سهمیه دارن

سلام مگه بچه یک ماهه چقدر شیر خشک میخوره که تموم شده سهمیه ش

سلام مگه بچه یک ماهه چقدر شیر خشک میخوره که تموم شده سهمیه ش

عزیزم هیچ‌کس کد ملی بچه اش رو نمیده

عزیزم هیچ‌کس کد ملی بچه اش رو نمیده

سوال های مرتبط

مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی