۵ پاسخ

۱۰ تا سهمیه ای میدن ۴ تا آزاد

فکر کنم ۸ تا ۱۰ تا سهمیه داری ولی هر داروخانه هر سری فقط دوتا میده مثلا میتونی از دو تا سه تا داروخانه بری بگردی بگیری

هروز بریم دوتا رو یدن

ماه های اول ۱۰تا سهمیه داری هم میتونی همه رو باهم بگیری هم میتونی دونه دونه بری بخری

هر سری ۲ تا

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی