سلام خانوما چجوریه ک با کد ملی شیرخشک میدن؟!

۳ پاسخ

تفاوت قیمتش خیلی کمه.

سلام میرین داروخونه، اسم شیرخشکی که میخاینو میگین، کدملی بچه رو میزنن تو سامانه و میدن.
البته اختلاف قیمت ازاد و یارانه ای زیاد نیست. من اپتامیل ازاد خریدم ۱۸۴،یارانه ای ۱۵۴

با کد ملی نی نی بهش شیر خشک میدن سهمیه هرماه۱۰تاس

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی