چجوری با کد ملی شیر خشک میدن؟؟

۷ پاسخ

ولا من کدملی شوهرم ندادم فقط کدملی دخترم دادم

تا۱۰تامیتونی سهمیه بخر گلم اصل شناسنامه اگ نبردی عکس شناسنامه بردی ،کارت بانکی یاکارت ملی پدر نشون بدید تا بهتون شیر بدند

میری داروخانه با کدمیلیش میگیری. حتمان کارت پدرم همرات باشه وگرنه حساب نمیکنن

کد ملی شو بده دارو خانه ..ثبت سامانه میکنن ..برای ثبت هم کد ملی پدر و شماره پدرو میخان..

باید بری داروخانه کد ملی بچه روبدی سهمیه داشته باش میدن بهت

کدملی دخترتو میدی میزنه سیستم مثلا شیرخشک۲۲۰تومن میده ۱۳۰اینا

میری داروخونه مثلا شیر خشک آزاد ۲۵۰ با کد ملی می‌خری ۱۷۰ماهانه ده تا دولتی میدن چهارتا آزاد

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان هانیس کوچولو مامان هانیس کوچولو ۲ ماهگی