شیرخشک با کد ملی چ جوریه

۴ پاسخ

برو داروخانه کد ملی نوزاد و بگو هر نوع شیر خشک بخواهی بهت میده .

هیچ میرس کدملی بچتو میدی داروخانه ثبت میکنه .میده

من آپتامیل میگیرم واسه قل هام حدود دویست و هشتاد نود هست ولی با کد ملی حدود ۵۰تومن تخفیف میده و یه دونه بیشتر نمیده واسه بچه هام یعنی با دو کدملی دوتا شیر میگیرم

شیرخشک الان چنده

سوال های مرتبط

مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد