برو داروخانه کد ملی نوزاد و بگو هر نوع شیر خشک بخواهی بهت میده .
هیچ میرس کدملی بچتو میدی داروخانه ثبت میکنه .میده
من آپتامیل میگیرم واسه قل هام حدود دویست و هشتاد نود هست ولی با کد ملی حدود ۵۰تومن تخفیف میده و یه دونه بیشتر نمیده واسه بچه هام یعنی با دو کدملی دوتا شیر میگیرم
شیرخشک الان چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.