سلام بچها دخترم همش تشنه میشد دلیلش چیه

۲ پاسخ

ادرار زیاد میکنن . آب دهنشو زیاد می‌ریزه . فعالیت زیاد دارن .
اتفاقا خیلی خوبه بده تند تند یخوزه

بخاطر فعالیت زیادشونه ،احتمالا آب بدنش کمه،و کلا مرتب هی بهش مایعات بده حالا ک میخوره،خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته بیست‌ویکم بارداری