موفق باشی عزیزم
ما هایی ک تو تهران یا سمت کرج هستیم بدون رژیم فک کنم قشنگ تو۸ روز لاغرشدیم
موفق باشی عزیزم.من الان در وزن مورد علاقه توام ۵۸کیلوام
و منی که ۶۰کیلو ام ارزو دارم بشم ۷۵🤭🤭🤭
موفق باشی عزیزم
آفرین خیلی خوبه همینطور ادامه بده
خدا قوت عزیزم
خیلی هم عالی👌🏻👌🏻
موفق باشی عزیزم
الهی ب امید تو
ان شالله ک بهش میرسی
این یکی پست میگی
چجوری عزیزم من ۱۰ روزه روزه دارم ی گرمم کم نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.