۱۰ پاسخ

موفق باشی عزیزم
ما هایی ک تو تهران یا سمت کرج هستیم بدون رژیم فک کنم قشنگ تو۸ روز لاغرشدیم

موفق باشی عزیزم.من الان در وزن مورد علاقه توام ۵۸کیلوام

و منی که ۶۰کیلو ام ارزو دارم بشم ۷۵🤭🤭🤭

موفق باشی عزیزم

آفرین خیلی خوبه همینطور ادامه بده

خدا قوت عزیزم
خیلی هم عالی👌🏻👌🏻

موفق باشی عزیزم

الهی ب امید تو
ان شالله ک بهش میرسی

این یکی پست میگی

چجوری عزیزم من ۱۰ روزه روزه دارم ی گرمم کم نکردم

سوال های مرتبط