ارمیا هم قشنگه . ایمان هم قشنگه
الیاس
اِرمیا
بردیا و آریا هم قشنگ
الیار و زانیار
دختر عموی من ایلیا و شنتیا گزاشته
ارمیاآریاآرتا
ایمان و زیاد دوست دارم
پسر یا دختر،،،اگه دختره ایلماه اگه پسره اریا
منم میخوام بزارم ایلیا😍
ولی ارمیا خیلی بهش میاد
تلفظ و واژ اراییشونم بهم نزدیکه
لیام خیلی قشنگه
الیاس اصلا خوب نی خیلی سنگین و قدیمیه
ایین هم قنشگه
الیاس 🥰
ارمیا و آیین و ایمان خوبن
بنظرم الیاس قشنگتره🩵🩵
ایمان و دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.