۱۵ پاسخ

ارمیا هم قشنگه . ایمان هم قشنگه

الیاس

اِرمیا

بردیا و آریا هم قشنگ

الیار و زانیار

دختر عموی من ایلیا و شنتیا گزاشته

ارمیاآریاآرتا

ایمان و زیاد دوست دارم

پسر یا دختر،،،اگه دختره ایلماه اگه پسره اریا

منم میخوام بزارم ایلیا😍
ولی ارمیا خیلی بهش میاد
تلفظ و واژ اراییشونم بهم نزدیکه

لیام خیلی قشنگه
الیاس اصلا خوب نی خیلی سنگین و قدیمیه
ایین هم قنشگه

الیاس 🥰

ارمیا و آیین و ایمان خوبن

بنظرم الیاس قشنگتره🩵🩵

ایمان و دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی