اسم پسرم گذاشتیم
لیام
قشنگه؟

۶ پاسخ

با اسم دختر من ست شده 😁

نامدار باشه عزیزم

عالیه خیلی قشنگه
نامدار باشه

جانم مبارک باشه نامدار باشه الهییی🥰🥰

عزیزم خودت باید دوست داشته باشی
اره خیلی قشنگ

عالیه.چرا قشنگ نباشه
خوشنام باشه ایشالله

سوال های مرتبط

مامان قلبم لارا 🤍🧸 مامان قلبم لارا 🤍🧸 ۹ ماهگی