خانوما این سونو ان تی بنظرتون چطوره

تصویر
۴ پاسخ

خوبه

خوبه.‌ نوشته جنین زنده هست، جفت هموراژی نداره. اندام شامل شکم و جمجمه، مثانه، دست ها و پاهاش قابل دیدن هستن. تاریخ تقریبی زایمانم زده شهریور ماه

خوبه عزیزم

nt خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۶ ماهگی
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیـهان مامان نیـهان ۱ ماهگی
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته بیستم بارداری
مامان پریسا مامان پریسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته نوزدهم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی