خانوما این سونو ان تی خوبه بنظرتون

تصویر
۸ پاسخ

تاریخ زایمانمون یکیه بزار همدیگه رو داشته باشیمم

عزیزم کجای تهران رفتی؟؟؟؟

عزیزم ان تی عددش نرماله، تیغه بینی دیده شده، جفتت خلیفه
ضربان قلب نرماله،طول سرویکس ۳۴ هست جنسیتم احتمال داده دختر و اینکه دوتا هماتوم در دو جای مختلف از ساکت به ابعاد۱۹ در ۵ میلی متر و ۱۳ در ۹ داری.

سرویکستم ۳۴

جنسیتم برات نوشته دختر

من فقط فهمیدم احتمال داده دختره

جفتت خلفیه 👌👌👌
ان تی خوبه عددش
استخون بینی دیده شده
ضربانش اوکیه
طول سرویکس ۳۴ اونم خوبه
احتمالا هم زده جنین دختر

براچی همش خارجی نوشته؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی