منم آزادبخش میرم، من دیگه با روحیاتش خودمو وقف دادم اما درکل هیچوقت بداخلاقی ندیدم از خودش، پرسنلش یکم بیحوصله و بدخلق هستن اما خودش اکیه... مهم اینکه تشخیصش حرف اول میزنه توو رشت، اکثر متخصصا قبولش دارن، طول سرویکس منم ۳۱ و همه کار میکنم، خونمم آسانسور نداره، فقط مراقب باش یبوست نشی زور نزنی، مدفوعت خودش باید به حالت طبیعی دفع بشه.
عالی فقط طول سرویکس یکم پاینه
اره فکر میکنم خوبه. جنسیت برات حدس نزد ؟؟
سلام عزیزم اره شکر خدا ... فقط چرا عدد ان تی رو ننوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.