بچه ها این سونو ان تی بنظرتون خوبه

تصویر
۴ پاسخ

منم آزادبخش میرم، من دیگه با روحیاتش خودمو وقف دادم اما درکل هیچوقت بداخلاقی ندیدم از خودش، پرسنلش یکم بی‌حوصله و بدخلق هستن اما خودش اکیه... مهم اینکه تشخیصش حرف اول میزنه توو رشت، اکثر متخصصا قبولش دارن، طول سرویکس منم ۳۱ و همه کار میکنم، خونمم آسانسور نداره، فقط مراقب باش یبوست نشی زور نزنی، مدفوعت خودش باید به حالت طبیعی دفع بشه.

عالی فقط طول سرویکس یکم پاینه

اره فکر میکنم خوبه. جنسیت برات حدس نزد ؟؟

سلام عزیزم اره شکر خدا ... فقط چرا عدد ان تی رو ننوشته

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی
جوجو علی🐥 جوجو علی🐥 قصد بارداری
مامان آنیل مامان آنیل ۶ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی