۵ پاسخ

شبیه دختره

من هنوز برا تشکیل قلب نرفتم تا چند هفته میتونم برم الان از روز اول پریودیم حساب میکنم ۷ هفته و ۴ روزه

سونو ان تی چند هفته باید بری

مدل جمجمه اش به دختر میخوره

جند هفته رفتی ان تی؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر ناز مامان دوتا دختر ناز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه خان مامان بچه خان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد