بنظرتون این ست خوشگله
پوشک
مایبیبی
شیر خشک

تصویر
۱۳ پاسخ

گرم نیس برا عید

من این سه تیکه رو گرفتم ۱۸۵۰ برا پسرم

تصویر

وای قیمتش عالیه شما کدوم شهرین
این سه تیکه شهر ما زیر ۳ تومن نیس

شلوارش خیلی تو تن بد وایمیسه،همش میره بالا
بچه شبیه سندباد میشه

خیلی نازه

قیمتش خیلی مناسبه قشنگم هست

آره خیلی خوشگله و شیکه

اگه پوست پسرت روشنه قشنگه سبزه قشنگ نیست این رنگ منم پسرم سبزه اس این رنگ ها اصلا نمیاد بهش

الحمدالله بازار باز کرد؟

اره قشنگیه

من خوشم اومد

خیلی 🤩

اره خوشگله چنده؟؟

سوال های مرتبط