۵ پاسخ

براما اولای اسفند واریز کردن .

مال اسفند ماه رو ۳۰بهمن واریز کردن

عزیزم نمی‌دونید چطور میشه طرح سینا و موجودی گرفت
من رفتم خرید کنم می‌گفت موجودیت صفره

من دوتا بچه دارم یکیش۲سالونیم یکیش یسال و نیم چیزی ندادن باید ازکجابفهمم؟

طرح یسنا چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی