۴ پاسخ

وا الان دیگه بچه کامله
براچی امپول

چرا استرس شما دیگه ۳۸ هستی و مشکلی نیست‌. منم قراره ۳۷ هفته و ۲ روز سزارین بشم

چند هفته ای

تو 38 دیگه چه نیازی به آمپول هست؟

سوال های مرتبط