من سر دخترم بچه اولم بود کلا اتاقش از هر نوع عروسکی که فکر کنی براش مامانم خدابیامرز گرفته بود هرچی هم خودم و داداشم براش میخریدم آخرین بچه خانواده ام و دخترم اولین نوه بود بیشترین ذوق هم این بود من تک دخترم خدا دخترم که داد براشون شد ۲تا دختر اتاقش کلی سقف و دیوارهاش و کمدش جا نداشت هرکی می اومد میگفت فقط باغ وحش هست الانم ماشالله ۱۶ سالشه همه نو نو جمع کرده میگه بزرگ شدم اون زمان شهر غریب بودم کسی نبود دست کاری کنه و خراب کنه . ولی این طفلی پسرم گفتم زیاد نمیخرم براش چون با داداشام و بابام همه یکجایم گفتم تا بزرگ بشه خودش بخواد استفاده کنه بچه های بقیه خراب میکنن
اخی عزیزم
چقدر دنیای دخترونه قشنگه
من دخترم یه سالشه هنوز یه دونه عروسکم نداره
چقدر نازه مبارکه
واییییییییییی مردم برا عروسکا 🤗
مبارکش باشه همین یدونه دختر داری این همه براش خرید کردی؟ ؟؟
اون خرس صورتی چقده بامزست
مبارکش باشه
مبارکش باش ان شاءالله واس دخترش بمونه
واای خدا مبارکه انشالله بسلامتی نینی رو بغل کنی😍😍
اوخی چقدر بچت بچه داره 🥹🥰🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.