۵ پاسخ

فقط فقط روغن زیتون من زخم بدی برداشته بود انواع پمادای شقاقو امتحان کردم هیچکدوم فایده نداشت فقط روغن زیتون مدام چربش میکردم ی پنبه پر کن بزار روش اصلا نزار خشک بشه سریع خوب میشه

چراآدمو میترسونید برفک وقارچ چیه دخترم سالمه ک

حتما برید دکتر بررسی کنه شاید دهان دخترتون برفک زده باشه این جوری باشه سینتون قارچه ، و پماد مخصوص باید بزنید

شیرتو یه کم بدوش بزار یه کم تو دمای اتاق بمونه. یه کم روش که چربی بست بزن به نوک سینت خوب میشه
منم همین جوری بودم اینکارو کردم خوب شد

شقاق سینه عالیه

سوال های مرتبط