۱۰ پاسخ

ما تو خونمون حرف بدمون پدرسگه که هنوز یاد نگرفته😂 حرف بد دیگه ای نمیزنه

دختر من عصب شدنی میگه اِشَک😐

واکنش نشون نده اگر نه خوشش میاد هی میگه ملکه ذهنش میشه اونوقت همیشه به جای مامان میگه ک...

عسسسسسل 😂

واکنش نشون‌نمیدم

میخندم ...بچه باس حرف بد هم یاد بگیره ...دختر من میگه گه گه 🤣🤣

بچه منم اسمم کم میکنه 😅😅

هیچی زیر زیرکی میخندم😂😂😂
بچه ک‌نباید با ادب بشه تو این مملکت وگرنه رو‌انگشتش میچرخونن بقیه

چطوری میگه 😂😂😂

اصلا واکنش نشون نده

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون 🥰😍 مامان نی نی جون 🥰😍 ۲ سالگی