مال خودت چندبود؟
عزیزم درخواست هام پره درخواست میدی
دقیقا سی هفته رفتم ۱۷۰۰ بود
من باید میرفتم ولی سونوگرافی ها همه جا بسته...
نی نی من ۲۶هفته و چندروز ۱۲۰۰بود دکتر گفت خیلی خوبه
۱۷۰۰ بود
من ۶روز دیگ میرم
۱۶۷۰
۳۰هفته و۶روز رفتم ۱۷۰۰بود خورده ای هم داشت ولی من میگم۱۷۰۰😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.