۹ پاسخ

مال خودت چندبود؟

عزیزم درخواست هام پره درخواست میدی

دقیقا سی هفته رفتم ۱۷۰۰ بود

من باید میرفتم ولی سونوگرافی ها همه جا بسته...

نی نی من ۲۶هفته و چندروز ۱۲۰۰بود دکتر گفت خیلی خوبه

۱۷۰۰ بود

من ۶روز دیگ میرم

۱۶۷۰

۳۰هفته و۶روز رفتم ۱۷۰۰بود خورده ای هم داشت ولی من میگم۱۷۰۰😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری