مگه اونایی که تو شرایط جنگ هشت ساله بدنیا اومدن مشکل دارن !!! ربطی ندارد اصن چه جنگ باشه چه نباشه اگه بخواد اتفاق بیوفته میوفته . جنگ نباشه دور از جون همه ممکنه تصادف بشه ممکنه مریض بشه یا هزاراتفاق دیگه همه چیزو بهم ربط ندیم
منم همینطور
خیلی دوس داشتم اما همسرم مخالفت میکرد میگفت گرونیه و اینده نامعلومه یکی بسه
الان خداروشکر میکنم مخالفت میکرد
انشاالله هرکدوممون بچه میخواد تو شرایط بهترِ ایران قشنگمون و بدون دغدغه از آینده اقدام میکنیم
من سه ماه توی اقدام بودم نشد الان میگم واقعا یه حکمتی داشت که نشد و خوب شد که نشد
ان شاالله که سالم باشند بچه های میهنم ایران😔🤲
بلخره شب تار صبح میشه همینجور نمی مونه هر سیاهی پشت بندش یه سفیدی داره 🤲🤲🤲🤲🇮🇷🇮🇷🇮🇷
منم ۳تا دارم و خدارو شاکرم بابت وجودشون 🙏
چه میشه کرد راضیم به رضای خدا🤲🙏
منم همینطور
درسته بچم تنهاست ولی آوردن یه بچه دیگه تو این شرایط خیانت محضه در حق اون طفل معصوم
فعلا قصدشو ندارم حداقل تا ۴.۵ سال دیگه تا ببینم شرایط مملکت چطور میشه
و منی که باردارم
البته خداروشکر برا وجودش
هیچکس از حکمت خدا خبر نداره
خداروشکر میکنم که بچه دومم رو حاملم بدون اجازه خدا برگی از درخت نمیفته
منم
خیلیا دارن تلاش میکنن حامله بشن چون مدالو از دست میدن اگ حامله نشن
منم با اینکه یکسال اصلا جلوگیری ندارم خدا روشکر باردار نشدم توی این وضعیت 😖😖😖 فک کنم دیگه اصلا نشم اگه میخواست بشه توی همون یکسال شده بود
منم دودل بودم میگفتم بزارم گیرم بیاد الان میگم خداروشکر تو این شرایط حداقل حامله نیسم ولی ایشالا بعد جنگ اقدام میکنم
من ۳۲ هفته باردارم 😭😭😭😭
اینجا تا صد سال دیگه طول میکشه وضعیت عادی بشه
منم میرفتم دکتر کیست داشتم
انقدر خوشحالم خداروشکر یه حکمتی داشت این تنبلی و کیست برام
منم همینطور هرکی گفت گفتم یدونه بسه همینم آوردم که دهنا بسته باشه
سن الله دا نرین تو روح و روان ما که بیشتر از یکی داریم 🤣🤣🤣
بخدا میدونستم جنگ میشه منم نمیاوردم با این استرس
دیگه آدم از فردا خودشم خبر نداره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.