طریقه استفاده از بخارشوی ؟؟؟؟؟؟





شیردهی

۳ پاسخ

بستگی با مارکش داره اب جوشیده سرد بعد بخار کرد اول یه طرف میداری زیرش اولش اب میریزه بعد میکشی هرجا میخوای باید قلقش دستت بیاد حتما حواست باشه ابش تموم شد سریع خاموشش کنی همه جا رو بجز برقیا میتونی تمیز کنی

من اب جوش میریزم .خالمم اینکارو میکرد

اب جوشيده سرد شده بريز باهاش همه جارو ميشه تميز كرد من دو سه روز ديگه ميخام كابينتو و سراميكارو باهاش تميز كنم

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۱۰ ماهگی