شما اطلاعی دارین؟




#شیرخشک
#رفلاکس

تصویر
۸ پاسخ

بیچاره مردم

من ۲۰۷ به اسمم درومد پول نریختم به خاطر همین چیزا ترسیدم
خوب شد پول نریختم پس

شایعه هست چنین چیزی تو قرارداد نبود. بنظرم که زودتر تحویل بدن چون خودشون ضرر میکنن اگه کارخونه طوری بشه

باید زنگ بزنی پشتیبانی بپرسی

فورس ماژور میتونه جنگ باشه سیل باشه زلزله یا هر پدیده طبیعی باشه

نه قرار داد یه بخش داره به اسم فورس ماژور

یعنی شرکت نتونه به تعهد خود ناشی از فورس ماژور عمل نکنه،مشتری باید ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلام شرکت یه محصول جایگزین ک شرکت معرفی میکنه انتخاب کنه،اگه تو اون تاریخ انتخاب نکنه قرارداد منفسخ میشه و شرکت باید پول پرداختی رو برگردونه،
به خاطر فورس ماژور هم طبق قانون ايران شرکت چیزی به اسم خسارت نباید بده

ما هم ساینا داشتیم باید برج ۱۰بهمون تحویل میدادن هنوز ندادن
امیدوارم این ها فقط یه شایعه باشه

ای وای
منم قراردادش رو نخوندم
فک نکنم همچین چیزی باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی