#نینی
#شیرخشک
#پوشک
#رفلاکس
#کولیک

تصویر
۱۴ پاسخ

مگه کسی هست ک سوسیس بخوره با این حجم از آگاهی سازی که کردند ؟ نخورید بابا

بو ک نمیده ولی حساسی بعدش مسواک بزن ی ادامس بنداز دهنت و دوش بگیر

نمیرو بنداز بابا

سوسیس تو فر بزار بو نمیگیری

سیب زمینی آب پز

سیب زمینی آبپز یا سرخ کرده بخور

سیب زمینی سرخ کرده😅

کوکو سیب زمینی
سیب زمینی خام را رنده کن بعد تخم مرغ بزن و نمک و فلفل و سرخ کن

بندری که بو نداره کالباس چون خامه بوسیر میده

من اصلا نهار و صبحونه نمیخورم
شامم ب زور🤣

کباب تابه بخور

بندر بخوری بو نمیگیری

املت نیمرو به نظرم همیشه سریع ترین غذا ها هستن

تخم مرغ بخور

سوال های مرتبط

مامان دلسا💕🧿 مامان دلسا💕🧿 ۱ سالگی
مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 ۱۷ ماهگی
مامان هستی👶🏻🩷 مامان هستی👶🏻🩷 ۱ سالگی
مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 ۱۷ ماهگی