من اصلا ندارم فقط سال ۹۷ ک طلا گرمی۳۰۰ بود من ی گوشواره و زنجیر نقره گرفتم ۳۵۰ هزارتومن!!! پارسال رفتم پیش خود یارو بفروشم گف ۳۵۰ هزار میخرم😊 اگ ۱ کیلو پشکل خریده بوده از ۹۷ تا الان لاقل یه میلیونی خیر میکرد
الان یه عده میگن چرا عکس میوه گذاشتی مردم میبینن هوس میکنن دلشون میخواد
چرا سوالت با عکس بی ربطه
گلم من چن تا کانال دارم طبق چیزایی که میخونم سرمایه گذاری نقره برای اینکه راحت بفروشی باید ساچمه بخری، خیلی راحت میتونی بفروشی حالا چون طلا گرون شده سرمایه گذاری روی نقره بیشتر شده از طرفی نسبت سود نقره به طلاهم بیشتره
فقط از جای معتبر خرید کن، چون داخلشون مس و چیزایی دیگه میزنن، از جایی بخر که به خودشون بفروشی
ساچمه هیچ اجرتی نداره و ضرر نمیکنی
اگر از دیجی کالا میخواهید بخرید، خب طلای دیجیتال بخرید، هر چقدر بخواهی به اندازه پولت بهت طلا میده
من ۶سال پیش سرویس خریدم چون برا عروسیمو فروخته بودم کپ همونو نقرشو خریدم ۷۰۰ تومن الان فک کنم شده ۵۰ ۶۰ تومن☹️
عالیه اگه پولت و لازم نداری
تا وقتی طلا هست چرا نقره ؟
نقره بخوای بفروشی خیلی بی ارزشه.
نگا به این نکن که گرون میخری
طلا بهتره
طلایی انلاین میتونی بگیری تو دیجی کالا
آب کردن نقره به راحتی طلا نیست سود طلا بیشتره نقره سود دهیش خیلی زمان بره
دسرت چیه؟؟؟
دیر بازده هست و باید صبر ایوب داشته باشی تا سود کنی
عالیههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.