۶ پاسخ

کاش ازین تک ها دو یکی یه ده تایم ازون النگو ها میداشتم🤣🤣🤣🤣🤌🤌🤌🤌قانع ب کم ولی شیک😐🤣🫣

آخ دلم خواست

قلبممم درد گرفت🥴🥺💔

تنها حسی که به طلا دارم پس اندازه تا الان هرچی خریدم مونده توی گاوصندوق اصن ننداختم خوشم نمیاد

حالا ارزون بود میخواستن بخرن من‌نمیخریدم🤣 میگفتم بدم میاد

دقیقااا

سوال های مرتبط